iForum-2019 Оксана Куликова - iForum 2018

Speakers

Оксана Куликова

Оксана Куликова

METRO Cash&Carry Ukraine
Head of Marketing

Оксана відповідає за маркетинг-стратегію, діджитал-інновації, CRM і розвиток eCommerce в "METRO Cash & Carry Україна".

У минулому керувала маркетингом торговельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua – лідера ринку електронної комерції в Україні.

У 2016 та 2017 роках отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання "Best Marketing Team in Retail" в 2017 році.

Досвід у сфері маркетингу становить 14 років, у сфері діджитал та електронної комерції – 12 років.

Digital Fun / CRM & Лояльність

15:50 — 16:10

Від розсилок до автоматизованої data-driven CRM-системи. Еволюція CRM-стратегії

На щастя для CRM команди METRO Cash&Carry, обов’язковою умовою здійснення покупки в їхніх ТЦ є наявність картки, яка ідентифікує клієнта. Умови отримання картки вже декілька років значно спрощені для кінцевих споживачів. І команда маркетингу постійно розробляє зручні інструменти для її миттєвого отримання – від онлайн-реєстрації до мобільного додатку, а віднедавна – і до Viber-боту.

Наявність картки відкриває значні горизонти для аналізу та управління Життєвим циклом клієнта. Розповім про шлях еволюції CRM-стратегії компанії та інструментів, якими користується CRM-команда. Від ручної сегментації, тестування різноманітних кампаній по реактивації неактивних клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, від ручних персоналізованих sms та email розсилок до впровадження автоматизованої тригерної системи CRM-комунікацій в реальному часі та впливу на поведінку споживача, який збільшує продажі.

Основні тези:

  • Як ефективно управляти мільйонною базою споживачів?
  • Як збільшити частоту візитів та середній чек?
  • Як залучати нових та втримувати існуючих клієнтів?
  • Чи дійсно реагує споживач на персонально підібрані пропозиції?
  • Чи можливі тригерні комунікації в реальному часі в офлайн-рітейлі?

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер