Оксана відповідає за маркетинг-стратегію, діджитал-інновації, CRM і розвиток eCommerce в "METRO Cash & Carry Україна".
У минулому керувала маркетингом торговельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua – лідера ринку електронної комерції в Україні.
У 2016 та 2017 роках отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання "Best Marketing Team in Retail" в 2017 році.
Досвід у сфері маркетингу становить 14 років, у сфері діджитал та електронної комерції – 12 років.
На щастя для CRM команди METRO Cash&Carry, обов’язковою умовою здійснення покупки в їхніх ТЦ є наявність картки, яка ідентифікує клієнта. Умови отримання картки вже декілька років значно спрощені для кінцевих споживачів. І команда маркетингу постійно розробляє зручні інструменти для її миттєвого отримання – від онлайн-реєстрації до мобільного додатку, а віднедавна – і до Viber-боту.
Наявність картки відкриває значні горизонти для аналізу та управління Життєвим циклом клієнта. Розповім про шлях еволюції CRM-стратегії компанії та інструментів, якими користується CRM-команда. Від ручної сегментації, тестування різноманітних кампаній по реактивації неактивних клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, від ручних персоналізованих sms та email розсилок до впровадження автоматизованої тригерної системи CRM-комунікацій в реальному часі та впливу на поведінку споживача, який збільшує продажі.
Основні тези: