Call-центр: +38 044 201 01 03

E-mail: info@iforum.ua

25 квітня 2018, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

About

Конференція iForum – це дев’ять основних напрямів з тематичними виступами, які проходять одночасно в декількох залах. Після офіційного відкриття на головній сцені, доповіді тривають безперервно протягом усього дня. Цього року представлені такі окремі напрями:

Інтернет-Бізнес, Стартапи, Реклама і Просування, Інтернет-Технології, Освітні технології майбутнього, Інновації, Блокчейн, Digital Fun, CRM.

Між залами розміщена Експозона зі стендами компаній з IT-галузі, а також є спеціалізована територія “Місто Майбутнього”. У ньому можна побачити і випробувати новітні розробки, які вже змінюють наше життя на краще.

Три головні факти про iForum:

  • iForum – найчисленніша офлайн-конференція в Україні, присвячена інтернету
  • Щороку iForum об’єднує всіх ключових інтернет-діячів
  • Найбільші та спеціалізовані українські ЗМІ пишуть про кожний iForum

Інтернет-бізнес

Головний напрям для всіх, хто займається побудовою бізнесів в інтернеті і мобільному середовищі.

Наш пріоритет: електронна комерція, системи самообслуговування, вихід на ринки Digital, головні тренди в розвитку інформаційних технологій; те, як блокчейн, VR, роботи, дрони змінюють архітектуру реального бізнесу і те, чому реальному бізнесу потрібно орієнтуватися на Digital тренди.

  • тренди сьогодення і майбутнього
  • Digital-ізація реального бізнесу
  • як знайти свого споживача і вийти на цифрові ринки?
  • що потрібно враховувати, якщо ви відкриваєте бізнес в інтернеті?
  • як Big Data може заробити для вас гроші?
  • VR, AR і реальний бізнес
  • чи варто робити бот для вашого бізнесу або можна почекати?
  • юридичні колізії в світі Digital і правові питання пов’язані з цифровими технологіями.

Стартапи

Тема: «Будь глобальним або помри!».

Напрям «Стартапи», як і минулого року, буде складатися з 20-хвилинних доповідей, кожна — про актуальні для підприємців питання. Будемо говорити на такі теми:

  • Пошук українськими стартапами виходів на ринки Європи і США, кращі практики
  • Локальні інвестиції: міфи та реальність
  • Стратегії виходу на ринок
  • Використання іноземної інфраструктури підтримки стартапів (гранти, акселератори, інкубатори, корпоративні програми)
  • Успішні приклади
  • Що можна зробити без зовнішнього фінансування. Бутстреппінг на прикладах

Реклама і просування

Українські компанії збільшують рекламні бюджети на Digital в середньому на 40% щороку. Сьогодні на інтернет-рекламу в Україні рекламодавці витрачають більше, ніж на разом узяті радіо, пресу і зовнішню рекламу. Причина очевидна: це охоплення, вимірюваність та ефективність.

Проблема швидкого зростання ринку Digital-маркетингу: постійно оновлюються існуючі інструменти інтернет-маркетинга і з’являються нові. Це відбувається з такою швидкістю, що маркетологи не встигають вивчати і впроваджувати цей інструментарій.

На iForum-2018 ми докладно розберемо всі актуальні інструменти інтернет-маркетингу і поговоримо про ключові вектори розвитку Digital для бізнесу.

Ключові блоки в програмі потоку «Реклама і просування»:

  • місце інтернету в мультиканального продажах
  • кроссмедійні рекламні кампанії. TV + Digital. TV vs Digital
  • Data-driven маркетинг & data science. Як керувати даними про рекламу і користувачів для збільшення продажів
  • Data & Creative
  • інструменти автоматизації маркетингу
  • залучення та взаємодія з інтернет-аудиторією для збільшення продажів

Інтернет-технології

Приходьте на доповіді напряму Інтернет-технології щоб дізнатися останні новини й тенденції в області розробки програмного забезпечення, створення веб-сервісів і налаштування DevOps процесів.

В цьому році ми знову присвятимо суттєву частину доповідей питанням використання технологій штучного інтелекту й машинного навчання в розборці софту.

Спробуємо охопити теми, пов’язані з blockchain і програмуванням смарт-контрактів.

За хорошою традицією, оглянемо поточний стан справ у галузі фронтенд-розробки: які платформи і фреймворки зберігають/набирають популярність, а для яких вам буде важко вже відшукати нових розробників.

Освітні технології майбутнього

Криза освіти присутня не тільки в Україні, але й в усьому світі. Попри активні спроби впровадження нових змін та технологій в цю галузь, майже неможливо сказати, яка саме освітня модель стане домінувати в майбутньому. На потоці «Освітні технології майбутнього» будемо говорити про новітні підходити у вимірах персональної та колективної освіти, еволюції освітніх організацій та інституцій.

Інновації

«Безграмотними у 21 столітті будуть не ті, хто не вміє писати і читати, а ті, хто не вміє вчитися, розучуватися і перевчатися» – знаменита цитата Елвіна Тоффлера сьогодні актуальна, як ніколи. З моменту урочистого закриття iForum 2017 не минуло і року, а світ інновацій вже настільки змінився, що став невпізнанним. Останні новинки зі світу експоненційних технологій в абсолютно новому форматі від команди SingularityU Kyiv.

CRM & Лояльність

Маркетологи впевнені, що наявні лояльні клієнти приносять бізнесу до 80% прибутку. Як правильно пестити й опікати наявних клієнтів, які “плюшки” їм надавати та як утримувати – про це поговоримо на нашому напрямі.

Основні теми: як підібрати правильні системи обліку відносин з клієнтами (CRM); як зробити так, щоб клієнт був вашим назавжди.

Digital Fun

Важко сказати – цифрові технології рухаються вперед завдяки індустрії розваг, чи навпаки. Однак, абсолютно зрозуміло, що протягом останніх 20 років, і як мінімум ще стільки ж, вони будуть нерозривно пов’язані між собою.

Вперше на конференції ми вирішили зібрати все, що стосується індустрії розваг в одному напрямі – Digital FUN. YouTube і стримери, онлайн-кінотеатри і радіостанції, кіберспорт і відеоігри.

В індустрії розваг є одна найважливіша особливість, яка відрізнає її від інших галузей людської діяльності. Яка? Дізнаєтеся на Digital FUN.

Blockchain

Поточний рік – це однозначно рік криптовалют і блокчейна. Шуму багато, але експертизи дуже мало. На iForum ми це виправимо. Напрям буде включати в себе три частини:

  • Застосування технології блокчейн в продуктах

Є продукти, в яких блокчейн дає великий виграш, а є такі, де ця технологія буквально взята зі стелі, ускладнює розробку чи використання продукту. Спробуємо розібратися, де блокчейн насправді можна застосовувати.

  • Криптовалюти

Роль криптовалют в сучасній економіці. Застосування криптовалют для проведення платіжних транзакцій. Криптовалюти, як інструмент для накопичення та інвестування. В цій частині також обговоримо трейдинг і майнінг.

  • ICO

Новий інструмент для заохочення капіталу, який у 2017-му пережив вибухове зростання.
Поговоримо про можливості ICO та ризики, які воно додає в проекти. Розповімо про досвід українських проектів. Звичайно, не оминемо увагою точку зору інвесторів, які вкладають
кошти в такі проекти.