iForum-2019 Анна Ткаченко - iForum 2018

Speakers

Анна Ткаченко

Анна Ткаченко

1+1 медіа
Директор digital-напрямку

Директор діджитал-напрямку 1+1 медіа з жовтня 2016 року. Анна очолює департамент 1+1 Digital, який займається розвитком і підтримкою 90 активних сайтів, 9 мобільних і Smart TV додатків.

У 2017 році керувала перезапуском VOD-платформи OVVA.tv і об'єднанням відеоконтенту групи в інтернеті під єдиним брендом 1+1 video.

Завдяки Анні та її команді 1+1 медіа виходить за рамки телевізійного бізнесу і стає мультимедійної компанією.

Digital Fun / CRM & Лояльність

10:40 — 11:00

Як монетизувати розважальний ТБ-контент за межами телевізору

Виробництво телевізійного контенту – важкоокупний бізнес в українських реаліях. Тому, володіючи власною відеобібліотекою, медіагрупи і продакшн студії шукають можливості її додаткової монетизації в digital-середовищі: відеохостингу, соцмережах і месенджерах.

У своїй доповіді я розповім приклади кейсів з адаптації розважального ТБ-контенту під кожну з цифрових платформ; розповім, коли потрібно монетизувати, а коли працювати на охоплення, і чому креативна людина зі смартфоном в руках може дати фору телевізійному продакшну на YouTube.

Тези:

  • ОТТ, соцмережі, відеохостінги: де і як монетизувати контент.
  • Україна і світ: не весь трафік і платформи однаково корисні.
  • Вічна дилема: охоплення або гроші.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер