Консультант, бізнес-тренер, засновник і керівник консалтингових проектів GoodSalon і GoodSales. Проекти охоплюють всі аспекти залучення і утримання клієнтів, підвищення рентабельності та антикризового менеджменту, сервісу, психології взаємин, механізмів побудови і розвитку відділу продажів, автоматизацію бізнес-процесів.
Багаторічний досвід роботи в міжнародних компаніях на позиції керівника і генерального директора дав практичний досвід розробки та впровадження навчальних програм різних напрямків для топ-менеджерів, адміністративного та лінійного персоналу. Основні клієнти - власники, підприємці, керівники підприємств роздрібної / гуртової торгівлі та сфери обслуговування.
Автор книги «Ефективне управління салонами краси» 2011 року і «Ефективне управління продажами» 2014 року.
Спеціалізація тренінгів:
Як впровадити CRM, максимально закохуючи в нього співробітників: