Speakers

Наталія Шпак

Наталія Шпак

GoodSales
Власник

Консультант, бізнес-тренер, засновник і керівник консалтингових проектів GoodSalon і GoodSales. Проекти охоплюють всі аспекти залучення і утримання клієнтів, підвищення рентабельності та антикризового менеджменту, сервісу, психології взаємин, механізмів побудови і розвитку відділу продажів, автоматизацію бізнес-процесів.

Багаторічний досвід роботи в міжнародних компаніях на позиції керівника і генерального директора дав практичний досвід розробки та впровадження навчальних програм різних напрямків для топ-менеджерів, адміністративного та лінійного персоналу. Основні клієнти - власники, підприємці, керівники підприємств роздрібної / гуртової торгівлі та сфери обслуговування.

Автор книги «Ефективне управління салонами краси» 2011 року і «Ефективне управління продажами» 2014 року.

Спеціалізація тренінгів:

  • продажі;
  • антикризовий менеджмент;
  • клієнтоорієнтованість;
  • корпоративна культура;
  • підбір та оцінка персоналу;
  • менеджмент, оперативне управління;
  • автоматизація бізнес-процесів.

    Всі тренінги розроблялися і корегувалися з урахуванням індивідуальних потреб кожного клієнта.

Digital Fun / CRM & Лояльність

15:10 — 15:30

Практика проти теорії: як впроваджується CRM і як це впливає на співробітників та компанію

Як впровадити CRM, максимально закохуючи в нього співробітників:

  1. Структура ПРАВИЛЬНОГО представлення CRM співробітникам (чому саме так і як це працює).
  2. Послідовність презентації функціональностей CRM (так, щоб не викликати страх, а показати всі переваги і викликати бажання почати працювати в системі).
  3. Навчальні кейси для співробітників (приклади завдань і кейсів для навчання співробітників).
  4. Перевірка глибини засвоєння і розуміння ЯК працює програма (як змінити мислення співробітників і привчити їх думати, як CRM).
  5. Етапи подальшої роботи з поглиблення знань співробітників щодо автоматизації навичок.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер