Директор діджитал-напрямку 1+1 медіа з жовтня 2016 року. Анна очолює департамент 1+1 Digital, який займається розвитком і підтримкою 90 активних сайтів, 9 мобільних і Smart TV додатків.
У 2017 році керувала перезапуском VOD-платформи OVVA.tv і об'єднанням відеоконтенту групи в інтернеті під єдиним брендом 1+1 video.
Завдяки Анні та її команді 1+1 медіа виходить за рамки телевізійного бізнесу і стає мультимедійної компанією.
Виробництво телевізійного контенту – важкоокупний бізнес в українських реаліях. Тому, володіючи власною відеобібліотекою, медіагрупи і продакшн студії шукають можливості її додаткової монетизації в digital-середовищі: відеохостингу, соцмережах і месенджерах.
У своїй доповіді я розповім приклади кейсів з адаптації розважального ТБ-контенту під кожну з цифрових платформ; розповім, коли потрібно монетизувати, а коли працювати на охоплення, і чому креативна людина зі смартфоном в руках може дати фору телевізійному продакшну на YouTube.
Тези: