12 років досвіду впровадження CRM на посаді аналітика, PM, менеджера портфелю проектів, CEO у власному бізнесі.
Понад 100 впроваджень CRM.
Одна з цілей будь-якої автоматизації – це збір і аналіз даних для прийняття рішень. CRM збирає величезну кількість даних, але чи завжди ми, впроваджуючи CRM, відразу чітко формулюємо вимоги до того, які дані і в якому вигляді хочемо бачити?
Ми представимо проект, в якому замовник одразу сформулював вимоги до аналітики: хочу все на дашбордах. Причому він виставив конкретні вимоги до дашбордів по кожному KPI. Після цього побудова всієї CRM-системи орієнтувалася на ці вимоги. Що в підсумку вийшло ми і хочемо розповісти.
Ключові послання: