Заснував першу в СНД і одну з перших у світі спеціалізованих компаній.
Адаптував дослідницькі методики до індустрії відеоігор, а також розробив унікальні методології проведення плейтестів, які в подальшому стали основою для стандартів і методик компанії Sense.Vision.
Компанія дотримується найсуворіших міжнародних стандартів проведення досліджень стосовно плейтестів, і на сьогоднішній день регулярно проводить користувацькі тестування по всьому світу.
Серед партнерів: Gameloft, Nordeus, Pixonic, Wargaming, Mail.ru, Nival та інші.
Ми з Head of Analytics розповімо про те, що ми дізналися після п’яти років і сотень проведених користувацьких тестів (плейтестів).
Зокрема, про механіки взаємодії з користувачем, які позитивно впливають на частоту користування, лояльність і психоемоційний стан користувача.
Також, дамо просте DIY керівництво про те, як це зробити самому.