Speakers

Павло Яковенко

Павло Яковенко

CRMiUM
CEO

12 років досвіду впровадження CRM на посаді аналітика, PM, менеджера портфелю проектів, CEO у власному бізнесі.

Понад 100 впроваджень CRM.

Digital Fun / CRM & Лояльність

16:50 — 17:10

CRM заради дашбордів. Досвід дашбордизації продажів у освітньому проекті "Сіль"

Одна з цілей будь-якої автоматизації – це збір і аналіз даних для прийняття рішень. CRM збирає величезну кількість даних, але чи завжди ми, впроваджуючи CRM, відразу чітко формулюємо вимоги до того, які дані і в якому вигляді хочемо бачити?

Ми представимо проект, в якому замовник одразу сформулював вимоги до аналітики: хочу все на дашбордах. Причому він виставив конкретні вимоги до дашбордів по кожному KPI. Після цього побудова всієї CRM-системи орієнтувалася на ці вимоги. Що в підсумку вийшло ми і хочемо розповісти.

Ключові послання:

  1. Формулюйте вимоги до звітів і аналітики перед стартом впровадження, а не після.
  2. Показуйте все у максимально графічному вигляді. Звіти-“простирадла” залиште тільки для глибинного аналізу.
  3. Виводьте дашборди у відділі продажів. Це не просто інформація, це – інструмент мотивації.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер