Клієнт отримує карту на АЗК і ми отримуємо тільки номер телефону. Але для партнера АТЛ – це потенційний постійний клієнт і ми по заправкам визначаємо пробіг і рекомендуємо ТО. З транзакціями в коаліції збагачуємо профіль клієнта: здавався аналіз в Синєво – здається, у водія будуть діти. В Лінії Кіно подивився Ніндзяго – значить, діти вже підростають. Прочитав нашу розсилку в Apple Mail – і клієнт отримає пропозицію про нову техніку Apple від партнера електроніки. li>
Завдяки використанню ботів (які дають навігацію, продають і реєструють), ми з клієнтом підтримуємо діалог – баланс, покупки, рекламні пропозиції, опитування, скарги – все відбувається в чаті. li>
Ми готові провести демонстрацію програми лояльності для бренду – дати можливість виробнику подолати бар’єр, який побудували рітейлери на шляху до споживачів. Демонстрація за участю залу з розіграшем миттєвих призів, наприклад, квитки, сертифікати та інше.