Speakers

Андрій Милиневський, Олександр Ніколенко

Андрій Милиневський, Олександр Ніколенко

CX design, Carbook

Андрій Милиневський - сервіс-дизайнер, консультант по впровадженню систем управління клієнтським досвідом, партнер-засновник агентства CX design, ex Chief Digital Transformation Officer "Київстар".

Міжнародний професіонал в дизайні продуктів і послуг, продажу та digital трансформації. Після 20 років executive роботи в телекомі, Андрій в партнерстві заснував агентство CX design. Агентство будує цілісні системи управління клієнтським досвідом і створює конкурентні продукти методами дизайн-мислення.

Андрій керував створенням інновацій, відмінного клієнтського досвіду, маркетингом і продажами у великому міжнародному телекомі з 1997 року. У 2007-2010 році - CEO Golden Telecom і Beeline в Україні. У 2010-2016 як B2B Директор і Chief Digital Transformation Officer в "Київстар" (Vimpelcom, Veon) Андрій керував створенням служби Customer Experience Management і напрямками Big Data.

Андрій - MBA від Maastricht School of Management (Нідерланди), практик дизайн-мислення, сертифікований Партнер і Консультант з Продажів Miller Heiman Group Ukraine і Technology of Participation фасилітатор.

Олександр Ніколенко - керівник в Європейському авто-мото і засновник Діджитал маркетплейса «Carbook». З хаба в Празі Олександр понад 15 років керував різними європейськими підрозділами групи компаній «ЕЛІТ» - одним з провідних дистриб'юторів автомобільних запчастин в регіоні; в тому числі був CEO регіону CEE-2: Україна, Румунія, Угорщина. Знання чотирьох мов стало для Олександра не тільки хобі, а й інструментом розуміння своєї команди.

Не зупиняючись на успіхах в традиційному бізнесі, - мережа і оборот «ЕЛІТ Україна» зросли в п'ять разів з 2011 по 2016 роки - Олександр став основним натхненником і дизайнером маркетплейса «Carbook» - об'єднує автовласників і СТО.

Як СЕО «Carbook» Олександр тепер допомагає всім автовласникам економити значний час на обслуговуванні авто, і особливо допомагає тим з них, хто хоче утримати автомобіль в повному порядку, не розбираючись при цьому в усіх тонкощах обслуговування.

Інтернет-бізнес / Стартапи

12:40 — 13:00

Дизайн-мислення: як відмовитися від продукту і знайти людей

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер