iForum-2019 Олексій Купрієнко - iForum 2018

Speakers

Олексій Купрієнко

Олексій Купрієнко

“Underdog” The UnLawyers
CEO & Commander

Як підприємець, я плекаю амбітну мрію - змінити ставлення людства до вирішення проблем. Суспільство впевнене, що для врегулювання розбіжностей потрібно звертатися до влади. Для більшості людей перемога в конфлікті - це отримання схильності номінальних арбітрів. Скарги та виправдання нерідко приховують намагання втекти від вирішення проблем та ставлять особистість в залежність від байдужої до неї системи. Я впевнений, що причина конфліктів (від знущань у школі до масштабних бізнес-війн) - в тяжінні до замовчування агресії, переоцінці можливостей нападника та зневіреності у власних силах протидіяти загрозі. Наукова платформа цього підходу - "теорія ігор" та "теорія перспектив". Спираючись на ці дослідження, вдається відповісти на болючі питання сьогодення: як поводитися в умовах невизначеності і приймати ризикові рішення в складних ситуаціях.

Маю щастя бути засновником бізнесу, який втілює в життя те, у що я вірю. Траблшутінгова агенція “Underdog” the Unlawyers озброює своїх клієнтів найсучаснішими інструментами протидії агресії безвідносно до позиції та зацікавленості можновладців.

Освітні технології майбутнього / Інновації

12:40 — 13:00

Булінг крізь призму теорії ігор

Я переконаний, що підліткові проблеми і бізнес-конфлікти мають багато спільного. Закономірності конфліктів відмінно описує Теорія Ігор.

З точки зору науки бути агресором – це завжди вибір, і буллер робить цей вибір тому, що переконаний, що його жертви промовчать, а “ті, хто повинен” не втрутяться. Нічого не загрожує його інтересам, а норми моралі, цивілізованість, доброта – для нього лише слова.

Важливо розуміти, що Агресор і жертва – це не єдині учасники цькування. До цькування пасивно залучені “очевидці”. Це однолітки, батьки, працівники освіти. Жертва завжди слабкіше: менше, молодше, боязливіше. Але очевидці, група як така, завжди сильніше кривдника. І його головний страх – це зіткнення з більшістю.

Ось тільки якщо кожен сподіватиметься, що агресор вже отримав бажане і зупиниться, більшість так і не зформується. І будь-хто може перетворитися з очевидця на жертву.

Ок, а що буде якщо група засудить агресію і спробує її контролювати? Мало ефективно обмежувати прояви агресії заборонами і покараннями. Цим проблему не вирішити. Потрібно думати про те, що дозволяє агресорові відмовлятися від взаємодії й атакувати інтереси інших.

Головний урок Теорії Ігор в тому, що жертвою нас робить не агресор і його напади, а в жертву нас перетворює готовність миритися з агресією, згода замовчувати образи і прагнення уникнути проблем.

Будь готовий постояти за себе і ніколи не показуй агресору спину. Ось рецепт Теорії Ігор. Проявити рішучість і прийняти бій – це перший і головний крок на шляху до того, щоб заспокоїти будь-якого хулігана.

Освітні технології майбутнього / Інновації

17:10 — 17:30

Як знищити бізнес, не встаючи з дивана - хакери, тролі та чорний ринок персональних даних

Онлайн – це життя жартома. Те, що не вдається помацати і побачити, не представляє цінності для нашої свідомості, і ми легко розлучаємося з цифровими втіленнями важливих для нас речей. Документи, листування, дані, які вимірюють наше життя, без роздумів довіряються діджітальним сервісам. 12345 і QWERTY стали чарівними закляттями початку 21 століття і людство беззаперечно повірило в їх здатність зберігати таємницю і захищати секрети.

Скандал навколо Facebook став прощанням з ілюзіями. 2,2 млрд чоловік усвідомили, що бездумно обміняли недоторканність приватного життя на порожнє самомилування і марнославство. Приватність стала недозволеною розкішшю в еру цифрових технологій.

У нашому виступі на iForum ми зробимо фокус на тому, як доступність personal data може знищити Ваш бізнес. Розповімо про український ринок персональних даних та його найтемніші закутки, які куди ближче до Вас, ніж може здатися. Ви зможете протестувати тренажер особистої онлайн-уразливості, який ми створили з поширюваних в мережі баз даних. Ті, хто наважиться, здивуються, як багато про них знає інтернет.

Ми поговоримо про феномен «внутрішньої загрози» (inner threat), який 80% експертів вважають найістотнішим бізнес-ризиком світу діджитал. Розповімо про те, як особиста необачність співробітників коштувала каналу HBO мільйонів доларів, і де можна прочитати сценарій ще не знятих епізодів «Гри престолів». А потім продемонструємо, як необережність вашого персоналу може стати приводом зупинки бізнесу правоохоронцями і тривалої еміграції власників.

Життя онлайн – це інший вимір, в якому люди поводяться інакше, але не перестають бути людьми. Відстань і анонімність роблять нас більш категоричними і рішучими. Можливість побачити мільйони людей з подібними поглядами призводить до того, що ми перестаємо сумніватися. А бажання виставляти на показ, що випереджає необхідність замислюватися, робить кожного з нас потенційним розповсюджувачем небезпечних чуток і тривожних помилок. Все це передумови троллінгу – інформаційної чуми наших днів.

Ми докладно зупинимося на тому, що жоден бізнес сьогодні не вільний від ризику репутаційної атаки. Розберемо мільйонні збитки світових корпорацій від помилок, допущених в медіа-війнах з хейтерами. Кілери з Nestle, Шкуродери з McDonalds і Тупиці з Apple вже не недооцінюють той факт, що голос кожного споживача може стати вирішальним в боротьбі за громадську думку. Сьогодні цей важкий висновок зробив також український Citrus. Ми пояснимо, як працює pile-on ефект і на прикладах покажемо, як створити троллінгову компанію і як від неї захиститися.

Дорогі учасники iForum. Світ наших днів дав кожному з нас величезні можливості і поклав чималу відповідальність. Загроза хаккінгу і потенціал відкритих даних мають схожий background. Інтернет-тролінг і сила одного голосу, почутого мільйонами, підкоряються загальним закономірностям. Інформаційна епоха дає нам силу і тільки від нашого вибору залежить на якій з її сторін, світлій або темній, ми опинимося. Let the force be with you!

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер