Вадим Роговський почав свій перший бізнес у 18 років. Досвід роботи в студії веб-дизайну, компанії з розробки ігор, онлайн-магазині одягу та кількох інших компаніях. Після цього вирішив зосередитися на індустрії рекламних технологій і запустив Clickburner в 2010 році (який пізніше став Clickky) і AdCenter в 2011 році. Успішно продав AdCenter VertaMedia в 2014 році.
Clickky виріс більш ніж в 20 разів за останні 5 років і був названий 11-й швидкозростаючою компанією в Європі за версією INC5000, а також отримав премію Gold Stevie Award, як одна з найбільш швидко зростаючих компаній в галузі реклами.
З 2012 року Вадим інвестував в стартапи на ранніх стадіях, а з травня 2016 року він став генеральним директором і співзасновником 3DLOOK. Вадим є учасником ради Forbes Technology.
3DLOOK розробила два інноваційних рішення для виробництва одягу і роздрібної торгівлі та вже співпрацює з деякими з найбільш відомих роздрібних компаній і модних брендів.