Speakers

Евеліна Хмелевська і Олексій Яновський

Евеліна Хмелевська і Олексій Яновський

Вища школа комунікацій
Співзасновники

Вищу школу комунікацій Евеліна і Олексій заснували в 2015 році. Навчання на онлайн-курсах і офлайн-інтенсивах школи пройшли більше 4000 фахівців в сферах маркетингу, PR, HR, менеджменту тощо.

Обидва мають великий досвід в бізнесі та маркетингу. З 2011 року - співзасновники маркетингового агентства «Marketing Bar».

Евеліна Хмелевська як маркетолог представляла в Україні бренди Volkswagen, Peugeot, Citroen.

У портфоліо Олексія Яновського - понад 40 брендів (автомобілі, FMCG, юридичний і медіа-бізнес, освіту, інформаційні технології та ін.).

Освітні технології майбутнього / Інновації

12:00 — 12:20

Як зробити своє навчання ефективним

Сьогодні набирає популярності концепція life long learning – системного навчання протягом усього життя. Щоб бути успішним, потрібно весь час актуалізувати свої знання і навички + мати певне міждисциплінарне бачення, розуміти, що відбувається навколо. З іншого боку, є ризик невірно використовувати такий підхід. Часто виходить, що це навчання заради навчання. Після курсу людина якийсь час живе сповнена сил і ентузіазму впровадити зміни. Але минає кілька тижнів, рутина затягує, і все залишається як і раніше. Так повторюється від курсу до курсу, від тренінгу до тренінгу. Чому так?

Частину відповідальності несе лектор / тренер. Але левова частка позитивного ефекту залежить від самої людини. Щоб нові знання перетворилися в навички, необхідно від 21 дня до 2 місяців. Весь цей час потрібно системно впроваджувати в своє життя отримані знання.

  1. Обираючи навчання, необхідно орієнтуватися на вирішення своїх конкретних завдань.
  2. Перед навчанням чітко сформулювати для себе свої очікування. Відповісти на питання: «Чого я повинен досягти після завершення курсу?»
  3. Необхідно навчитися адаптувати отримані знання під свою реальність.
  4. Уже під час навчання скласти для себе індивідуальний план розвитку.
  5. Після закінчення курсу використовувати систему нагадувань.
  6. Можна об’єднатися з кимось із однокурсників. У парі простіше контролювати один одного. Менше шансів розледащитись, проґавити важливе, застрягти в побуті.
  7. Оцінити результати. І головне – відзначати власний прогрес і визначати зони подальшого розвитку.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер