Вищу школу комунікацій Евеліна і Олексій заснували в 2015 році. Навчання на онлайн-курсах і офлайн-інтенсивах школи пройшли більше 4000 фахівців в сферах маркетингу, PR, HR, менеджменту тощо.
Обидва мають великий досвід в бізнесі та маркетингу. З 2011 року - співзасновники маркетингового агентства «Marketing Bar».
Евеліна Хмелевська як маркетолог представляла в Україні бренди Volkswagen, Peugeot, Citroen.
У портфоліо Олексія Яновського - понад 40 брендів (автомобілі, FMCG, юридичний і медіа-бізнес, освіту, інформаційні технології та ін.).
Сьогодні набирає популярності концепція life long learning – системного навчання протягом усього життя. Щоб бути успішним, потрібно весь час актуалізувати свої знання і навички + мати певне міждисциплінарне бачення, розуміти, що відбувається навколо. З іншого боку, є ризик невірно використовувати такий підхід. Часто виходить, що це навчання заради навчання. Після курсу людина якийсь час живе сповнена сил і ентузіазму впровадити зміни. Але минає кілька тижнів, рутина затягує, і все залишається як і раніше. Так повторюється від курсу до курсу, від тренінгу до тренінгу. Чому так?
Частину відповідальності несе лектор / тренер. Але левова частка позитивного ефекту залежить від самої людини. Щоб нові знання перетворилися в навички, необхідно від 21 дня до 2 місяців. Весь цей час потрібно системно впроваджувати в своє життя отримані знання.