Speakers

Ірина Оверко

Ірина Оверко

Admixer

Маркетинг-директор компанії Admixer. Ірина має 15-річний досвід роботи в медіабізнесі, як в Україні, так і за
кордоном. Основою медіа-досвіду стала робота в холдингу Publicis Group: медійне агентство MediaVest Ukraine і група Starcom MediaVest Central Asia, де вона працювала з такими клієнтами як Procter & amp; Gamble, AB InBev, Mondelez, Electrolux та ін.

Останні 5 років Ірина присвятила себе світу діджитал-реклами, очоливши Marketing Intelligence напрямок в компанії Admixer, національного лідера продажів інтернет-реклами.

Реклама і просування

14:50 — 15:10

TV & Digital or TV vs. Digital

За 20 хвилин спробуємо розібратися в тому, для кого крос-медійні рекламні кампанії повинні бути «must»: яке місце інтернет і ТВ займають в житті українців і як відрізняється їх споживання в залежності від специфіки цільової аудиторії, порівняння портретів ТВ та інтернет-користувачів, яким брендам час створювати digital-first медіа-стратегії, а кому поки все ще варто використовувати TV-first; і чому інтернет-магазини йдуть на ТБ.

+ Гарний кейс з інтегрованою кампанією ТВ + діджитал.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер