Speakers

Ганна Іванова, Юлія Косюк

Ганна Іванова, Юлія Косюк

OWOX, "Цитрус"

Реклама і просування

16:30 — 16:50

Підглядати не соромно! "Цитрус" підвищує продажі, використовуючи ціни конкурентів

  1. Як заробити на асортименті конкурентів? Загальний підхід до оцінки доцільності ціноутворення на основі порівняння з цінами конкурентів.
  2. Чутливість до ціни – де верхня межа? Розрахунок межі гнучкості в цінах, як впливає зміна ціни на кількість покупок товару.
  3. Коли можна ставити ціну вище і все одно заробляти? Ефективне ціноутворення, формула розрахунку вартісних показників.
  4. Горщику, вари – або як зробити все вищевказане максимально просто? Практичний досвід “Цитруса”, покроковий опис впровадження такої моделі ціноутворення в існуючий бізнес.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес / Стартапи»
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Blockchain»
Спонсор напряму
«Інтернет-технології»
Спонсор напряму
«Освітні технології майбутнього / Інновації»
Спонсор
Спонсор
Спонсор
Автомобільний
інноваційний партнер
Платіжний партнер
Фінансовий партнер
Логістичний партнер
Логістичний партнер
Будівельний партнер
Кава-партнер
Доменний партнер
Юридичний партнер
Книжковий партнер
Поліграфічний партнер
Live партнер
Медичний партнер
Водний партнер
Текстильний партнер
Текстильний партнер
Партнер
Партнер
Партнер

InfoPartners

Генеральний радіопартнер
Головний інформаційний партнер
ТВ-партнер
Діловий медіапартнер