Маркетинг-директор компанії Admixer. Ірина має 15-річний досвід роботи в медіабізнесі, як в Україні, так і за
кордоном. Основою медіа-досвіду стала робота в холдингу Publicis Group: медійне агентство MediaVest Ukraine і група Starcom MediaVest Central Asia, де вона працювала з такими клієнтами як Procter & amp; Gamble, AB InBev, Mondelez, Electrolux та ін.
Останні 5 років Ірина присвятила себе світу діджитал-реклами, очоливши Marketing Intelligence напрямок в компанії Admixer, національного лідера продажів інтернет-реклами.
За 20 хвилин спробуємо розібратися в тому, для кого крос-медійні рекламні кампанії повинні бути «must»: яке місце інтернет і ТВ займають в житті українців і як відрізняється їх споживання в залежності від специфіки цільової аудиторії, порівняння портретів ТВ та інтернет-користувачів, яким брендам час створювати digital-first медіа-стратегії, а кому поки все ще варто використовувати TV-first; і чому інтернет-магазини йдуть на ТБ.
+ Гарний кейс з інтегрованою кампанією ТВ + діджитал.