Професіонал з більш ніж 17-річним досвідом роботи в області маркетингу, реклами, комунікацій та інноваційного розвитку.
З 2000 року працює в рекламі і маркетингу з великою кількістю міжнародних і локальних брендів (P & G, Metro, Pepsi Co, Electrolux, HP, 3M, Canon, L'Oréal, Nestle, Nissan, Philip Morris, Toyota та інші). В останні роки очолювала найефективнішу комунікаційну групу AGAMA communications, що об'єднує 14 агентств холдингу Atlantic Group. Агентства - володарі більше 500 нагород в рамках галузевих і міжнародних конкурсів, в тому числі фіналісти Cannes Lions і переможці Effie Awards. Співпрацювала з такими міжнародними рекламними холдингами, як Omnicom, Publicis Worldwide, Worldwide Partners.
Автор ідеї та євангеліст корпоративного стартапу (платформи лояльності для мам) "Мамина Карта". Член Наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції.
Кандидат економічних наук в сфері інноваційного розвитку, учасник міжнародних проектів в галузі дослідження застосування наноматеріалів.
Співзасновник стартапу "Nanofluids +" (виробництво і маркетинг наноматеріалів).
Співзасновник, CEO стартапа P.aid ( "People aid for brands and society"), Uber-like платформи для брендів, людей і суспільства.
Ментор в області маркетингу і комунікацій Start Up Network.
Амбасадор міжнародного соціального проекту Plastic Bank.
Випускниця Executive Program 2013 Університету Сингулярності, одного з найбільш інноваційних навчальних закладів світу, розташованого на території Науково-дослідного центру НАСА в Кремнієвій долині, США.