Працюю Customer Experience стратегом у компанії Good Wine, яка володіє магазином Bad Boy. Розробила концепцію програми лояльності для Bad Boy, а також була Product owner при розробці цього мобільного додатку і надалі займаюсь його розвитком.
В Good Wine займаюсь побудовою WOW клієнтського досвіду для різних сегментів покупців з липня 2016 року.
До цього працювала у компанії Watsons, запускала програму лояльності Watsons Club, працювала у міжнародних командах корпорації для створення клієнських інновацій.
У 2011-му запустила програму лояльності Watsons Club на Siebel Loyalty, кастомізовані пропозиції для сегментів покупців на основі data mining, ВІ та кастомні звіти для прийняття бізнес-рішень на основі клієнтських даних, будувала мультиканальний досвід покупців (інтернет-магазин watsons.ua).
Перший магазин Bad Boy відкрився у листопаді 2017 року на лівому березі в Києві. За 2,5 місяці роботи мобільний додаток магазину – Bad Boy Club вже завантажили більше 6 тисяч користувачів.
80% покупок здійснюються із мобільним додатком (сканується QR-код в чеку). Кількість тих, хто має додаток, в 2,5 рази більша, ніж тих, хто купує без нього.
Середня кількість “пляшок” на балансі учасника – 30-35 штук. Це при тому, що цільова аудиторія магазину (чоловіки 21-45, які люблять проводити час за випиванням пива, вина чи міцного алкоголю) не люблять програм лояльності, не хочуть в них розбиратися і в основному не беруть участі у програмах накопичення балів чи ваучерів, які пропонують популярні мережі супермаркетів.
Відгуки користувачів додатку Bad Boy найпозитивніші 🙂